down by the harbour in the dawn, it's not a star it's a satellite. The thought of it keeps me from sleeping, or am I already dreaming?

Fotograferingen i onsdags gick så sjukt bra och jag är så himla nöjd! Noora var världens bästa modell, fotonen blev bra och jag var väldigt glad när jag gick hem från skolan på kvällen. Sen firade jag med att shoppa alldeles för mycket och äta kanelbullar tills jag blev illamående.

I helgen har jag jobbat, gått på vaktisfest, haft Karin och Fredrik på besök, haft photoshoot i vardagsrummet (bilder kan man kolla här), blivit bjuden på brunch, gått på bio och ätit Hesemat. Bra helg, ja.

ps. Jag är sådär jättesugen på att boka en resa till London. Typ nu.
pps. Den här är en bra låt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0