ställ oss båda på en våg och snart så flyger du bland stjärnor. Jag bär tyngden utav rymden, ändå finns du i mitt hjärta.

Den här veckan umgås jag med stickmaskinen. Man skulle kunna säga att vi inte riktigt kommer överens. Man skulle också kunna säga att den hatar mig och gör allt för att förstöra för mig. Igår tog det 3 timmar att sticka 4 cm, när jag hade kommit så långt var jag ganska sur.

Men annars känns det nästan som vår i luften, jag hänger med några av mina favoritmänniskor varje kväll och gör ingenting vilket får en att bli på väldigt bra humör, jag ska shaka ass imorgon, mitt schampo doftar väldigt gott och ja, då mår man ändå ganska bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0