if you were an ice cream flavor you would be my favorite one.

Idag insåg jag att jag nog har världens finaste utsikt när jag jobbar. Hav, hav, några sjöbodar och ännu mera hav (och en massa solbadande turister men jag vet inte om jag tycker just det är så fint).

Jag läser Harry Potter hela tiden och tar kvällsdopp med Miili, jobbar lagom mycket och dricker för mycket coca cola, säljer ålandspannkakor och förklarar åt folk att "nej, det finns inga bankautomater här, du måste tyvärr åka in till Mariehamn" ungefär varje dag. Sämre kan man verkligen ha det.


Kommentarer
Postat av: Far

Verkar trevligt och alltid varmt och skönt. Snart skall vi köpa Harry Potter ....

2011-07-20 @ 16:37:14
URL: http://www.peterportin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0