I cut a star down with my knife.

Syystron miin har gett mig en utmärkelse, jag skickar den vidare till Josse, Sandra och Hanna. Here we go!

1. När började du blogga?

I april 2007. Jag gick på tvåan i gymnasiet och min kompis Hanna tvingade (typ) mig att börja.

2. Vad handlar din blogg om och vad skriver du i den?
På sista tiden har den handlat oroväckande mycket om mina finskakunskaper (som inte existerar) men annars handlar den om mig, vad jag gör på dagarna, väldigt mycket musiktips och någon gång bilder också.

3. Vad gör din blogg speciell?
Oj. Jag vet faktiskt inte. Kanske att jag har hållit på ganska länge med en och samma blogg. Att jag fortfarande skriver helt enkelt. Annars kan jag nog inte påstå att den är så himla speciell fast det var nog aldrig målet heller.

4. Vad fick dig att börja blogga?
Jag har alltid tyckt om att skriva. Dessutom var jag väl lite uttråkad och när Hanna nästan tvingade mig så tänkte jag liksom att ja, varför inte.

5. Vad skulle du vilja ändra i din blogg?
Eftersom jag har haft samma blogg i fyra år har jag liksom fastnat i samma sätt att skriva. Gör jag något lite avvikande ibland känns det mest bara pinsamt. Jag skulle kanske vilja vara lite mer personlig men jag vet inte, jag kanske hellre är mera personlig på en anonym blogg. Nu vet jag ändå vilka många av dem som läser min blogg är och då blir det ganska svårt att bara skriva vad som helst. Och mera bilder skulle jag vilja ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0