I try hard not to care but fail miserably when they start playing that song that you always put on.

Eftersom en kvinna just tappade hela sin mattallrik och nästan träffade min fot så stinker det nu tonfisk så man nästan blir lite illamående. Dessutom luktar det lite ålderdomshem här och jag har märkt att människor i ålderskategorin 75+ kan vara förvånansvärt högljudda.
Jag sitter alltså på båten på väg hem till Åbo och är väldigt tacksam över mina chokladkex och 6 nya Greys Anatomy avsnitt att fördriva tiden med.

Hej hej från båten, om fyra timmar och tio minuter är jag hemma!


Kommentarer
Postat av: Pumpkin

Åååååh, jaaaaa! Jag blir så glad att jag nästan kissar på mig!!!

2011-03-09 @ 15:30:27
Postat av: Lisa

Ja men strålande! Jag tycker förrästen att vi ska göra nåt i helgen, lägg det bakom örat! kramu!

2011-03-10 @ 08:53:35
URL: http://lisaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0