my heart is breaking like you heard, but the town has always turned.

Imorgon ska jag först ta en jättejättetidig buss in till stan, sen ska jag ta en annan tidig buss till Stockholm och hänga med hälften av min familj hela helgen. Det blir väldigt trevligt. Man kan ju åka tåg också men eftersom jag älskar att åka buss (har till och med gjort ett konstarbete om det nångång så jag är faktiskt helt seriös här) väljer jag att stiga upp klockan 06.30 på en lördagsmorgon bara därför.

Sådär annars är min praktikplats världens bästa, jag tror jag har lite ögoninflammation, jag längtar inte efter att börja skolan igen men dock att åka till London om två veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0