baby it's cold outside.

Den här veckan har jag ringt samtal på finska, bestämt när jag ska börja jobba i sommar (på finska), besökt praktikplatsen för hösten, skrivit slutarbete, träffat min handledare, haft tyskaförhör, kollat på bilder från någon månad tillbaka som gjorde mig så vemodig att jag började gråta, tagit tåget till Österbotten och nu är jag lite trött. Det är bra med utmaningar och det kan vara bra med förändringar också men jag vill inte mera nu. Jag vill bara sitta i skolans datasal och bestämma layouten för slutarbetet bara för att jag tycker det är skitkul (helt på riktigt, jag skulle kunna göra det dygnet runt) eller helt enkelt äta choklad och sitta på cafe i fyra timmar eller bara hänga i nåns kök och bara vara lite lugn i själen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0