and if some day I find that time, I´ll try to make the cold winter months seem just like warm July.

Inatt sa jag hejdå åt Lisa och grät hela vägen hem från busshållplatsen. Efter det sov jag 4 timmar och vaknade 06.58 av finska byggubbar som lyfte ut vår vessastol i trappuppgången. Hela lägenheten luktar liksom gift och ikväll flyttar jag och Miili in till Ukki och Anna-Sara för ett litet tag. Det är så himla mycket att fundera på just nu, människor att sakna, framtider att planera, skolor att söka in till, slutarbeten som ska fixas och idag började jag dricka kaffe för att orka med allt.

Men vet ni, jag är ändå så himla, himla glad idag.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Min fina Ellen. Jag var också helt söndrig på bussen mot Helsingfors, busschauffören trodde nog att jag hade nåt fel i huvudet. Och brevet, dog dog dog och grät ännu en extra gång här framme i LB. Alla kramar till dej!

2012-01-11 @ 18:47:52
URL: http://denlillakommunisten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0