how can you swallow so much sleep?

Idag är en såndär dag när det känns omöjligt att stiga upp ur sängen och jag måste ta tag i saker jag inte vill ta tag i. Men jag fick luncha med Julia och ska se på Les Miserables ikväll vilket gör mig ganska shiny happy i alla fall. Imorgon börjar jag läsa tyska vid ÅA kl. 08.30 och dom senaste timmarna har jag försökt plugga in allt jag missat, med tanke på att det är fem år sedan jag läste tyska sist kan man säga att det kändes lite kämpigt.

Det här är lite trevligare än tyska, härifrån.

Kommentarer
Postat av: Martin

Deutch! Jawohl!

2012-01-24 @ 21:26:21
Postat av: Gusi

Genau!

2012-01-24 @ 21:54:36
Postat av: Lisa

Åh tyskalainen! En tiesi että olet pluggannut sitä :O Lycka till o jag tror du kommer att klara dej fiiiiiinfiiiiiiint. Puss från min klass i Health Psycholgy!

2012-01-25 @ 16:59:47
URL: http://denlillakommunisten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0