and this is my mind.

Fick en blogaward av Ninah och Frida! Tusen tack! Här kommer sju saker om mig.

1. Mina öron är pyttesmå.
2. Jag är hungrig nästan jämt och får jag inte mat på väldigt regelbundna tider och riktig lunch och middag blir jag en liten bitch med humörsvängningar som inte är så roliga.
3. När jag träffar nya människor tror de flesta att jag kommer från Sverige eller Åland. Tydligen pratar jag med lite rikssvensk accent utan att tänka på det.
4. Jag älskar musik, att sjunga och att lyssna. Jag har alltid min ipod med mig vart jag än går och musikaler är bland det bästa som finns.
5. Tycker jag något är intressant blir jag lite besatt, därför vet jag lite för mycket om kungligheter, andra världskriget och musikalen Kristina från Duvemåla.
6. Jag älskar saker som doftar gott och jag äger himla mycket duschkrämer och schampon och hudkrämer och hårprodukter.
7. Hittar jag en ny bra låt lyssnar jag på den 35 gånger efter varann. Och sen 35 gånger till. Folk i min närhet brukar bli lite irriterade då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0